Inget samtal?

Som jag sade i inlägget innan så skulle vi ha haft möte med Helena - våran rådgivare. Vi gick till henne (hon hade bett oss komma någon gång innan 3 så det gjorde vi) men hon var inte där. Vi gav mitt nummer till de som tog hand om hennes ställe (eller något sådant) så att dem kunde be Helena ringa oss när hon var tillbaka. Dem sade att hon förmodligen skulle vara tillbaks innan 3.
Så, vi gick tillbaks till skolan och väntade, men fick inget samtal.
Nu är klockan 18:34.. Och jag har inte fått något än heller vad jag vet.
Så så blev det med det.
Ganska trist om jag får säga det själv.
Vi får ta oss ett snack med henne en annan gång..

Hejdå, tills vidare!

/Alexandra - Fluff Family UF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0